ສໍາມະນາ ເຜີຍແຜ່ກ່ຽວກັບທັກສະການບໍລິການລູກຄ້າ ແລະ ການສື່ສານທີ່ດີ

ໃນຕອນເຊົ້າ ຂອງວັນທີ 3 ທັນວາ 2021 ເວລາ 09:00 – 12:00 ໂມງ ສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳ ແຫ່ງຊາດລາວ ໄດ້ຈັດສໍາມະນາ

ເຜີຍແຜ່ກ່ຽວກັບທັກສະການບໍລິການລູກຄ້າ ແລະ ການສື່ສານທີ່ດີ ໃຫ້ກັບພະນັກງານສະພາການຄ້າ ແລະ ສະພາການຄ້າແຂວງ ໂດຍຮູບການອອນລາຍ (ໂປແກຣມ Zoom) ພາຍໃຕ້ໂຄງການສົ່ງເສີມຜະລິດຕະພັນຍີ່ຫໍ້ລາວ-ເພື່ອຊິວິດການເປັນຢູ່ທີ່ດີຂຶ້ນ ເຊິ່ງໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນຈາກອົງການສະຫະປະຊາຊາດເພື່ອການພັດທະນາ (UNDP).
ງານສຳມະນາເຜີຍແຜ່ກ່ຽວກັບທັກສະການບໍລິການລູກຄ້າ ແລະ ການສື່ສານທີ່ດີ ມີຈຸດປະສົງຫຼັກໃນການສ້າງຄວາມພ້ອມໃຫ້ກັບພະນັກງານສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳ ແຫ່ງຊາດລາວ ແລະ ສະພາການຄ້າແຂວງ ໃນການສື່ສານ ແລະ ໃຫ້ຂໍ້ມູນກໍ່ຄືການບໍລິການລູກຄ້າໃຫ້ມີຄວາມເພິ່ງພໍໃຈ ໂດຍສະເພາະແມ່ນການສ້າງຄວາມເຊື່ອໝັ້ນໃຫ້ແກ່ຜູ້ປະກອບການທີ່ເປັນທັງສະມາຊິກ ແລະ ບໍ່ເປັນສະມາຊີກຂອງສະພາການຄ້າ. ພ້ອມດຽວກັນນີ້, ງານສໍາມະນາແມ່ນຍັງເຜີຍແຜ່ຄວາມຮູ້ ແລະ ຄວາມເຂົ້າໃຈທີ່ແທດເໝາະກັບສະພາບຄວາມເປັນຈິງ ແລະ ຍັງສາມາດເອົາໄປນໍາໃຊ້ໃນວຽກງານຕົວຈິງພາຍຫຼັງທີ່ສຳເລັດການສຳມະນາໃຫ້ດີຂຶ້ນເທື່ອລະກ້າວ.

Write a Message

Your email address will not be published.

Related Posts

ກອງປະຊຸມ ນະຄອນມິດຕະພາບສາກົນ ສປ ຈີນ 2024

ກອງປະຊຸມ ນະຄອນມິດຕະພາບສາກົນ ສປ ຈີນ 2024

ໃນວັນທີ 18 ພະຈິກ 2024 ເວລາ 15:00 ທ່ານ ທະນູສອນ ພົນອາມາດ ພ້ອມຄະນະໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມ ນະຄອນມິດຕະພາບສາກົນ ສປ ຈີນ, ເຊິ່ງຮ່ວມຈັດໂດຍ ສະມາຄົມມິດຕະພາບສາກົນປະຊາຊົນຈີນ,…Read more
ຝຶກອົບຮົມຫົວຂໍ້ ‘‘ຄູຝຶກຂອງສະຖານປະກອບການ (In-Company Trainer Training)’’

ຝຶກອົບຮົມຫົວຂໍ້ ‘‘ຄູຝຶກຂອງສະຖານປະກອບການ (In-Company Trainer Training)’’

ສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳ ແຫ່ງຊາດລາວ(ສຄອຊ) ໄດ້ຈັດຝຶກອົບຮົມສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງ ໃຫ້ສະມາຊິກ ຂອງ ສຄອ ແຂວງ ຜ່ານການຈັດຕັ້ງການຝຶກອົບຮົມຫົວຂໍ້…Read more
ກອງປະຊຸມ ຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍເສດຖະກິດ ເພື່ອສ້າງຄວາມຍືດຍຸ່ນໃຫ້ແກ່ເສດຖະກິດ ສປປ ລາວ

ກອງປະຊຸມ ຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍເສດຖະກິດ ເພື່ອສ້າງຄວາມຍືດຍຸ່ນໃຫ້ແກ່ເສດຖະກິດ ສປປ ລາວ

ສູນບໍລິການວິສາຫະກິດຂະໜາດນ້ອຍ ແລະ ກາງ, ສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳແຫ່ງຊາດລາວ ໄດ້ຈັດ ກອງປະຊຸມ ຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍເສດຖະກິດ ເພື່ອສ້າງຄວາມຍືດຍຸ່ນໃຫ້ແກ່ເສດຖະກິດ ສປປ ລາວ, ໃນວັນທີ 12 ພະຈິກ…Read more

Enter your keyword